Habony Árpád ügyvédjével erősít a spanyol vonatgyárra is pályázó társaság
A Ganz-MaVag Europe jól be van kötve a kormányhoz és a NER ismert figuráihoz.
A Ganz-MaVag Europe jól be van kötve a kormányhoz és a NER ismert figuráihoz.
A változások a Dunakeszi Járműjavító tulajdonosát is érintik.
A társaság több szálon kötődik Mol-vezetőkhöz, illetve az olajcég egy 10%-os tulajdonosához.
Jelentős magyar állami hátszéllel sikerült beindítani az orosz Transzmasholding és Szalay-Bobrovniczky Kristóf közös egyiptomi vasútikocsi-üzletét. Továbbra sem látszik, a kormányszóvivő férje mit tesz hozzá az üzlethez azon kívül, hogy jóban van a magyar kormánnyal. A biznisz már 2020-ban összehozott 8 milliárd forint nyereséget, szóval biztos képes lesz kitermelni a belé tett kölcsönöket és kedvezményeket.
A kocsik tervezett élettartama 40 év, és akár sivatagi környezetben is működnek.
Az orosz kötődésű THM Hungary Invest Zrt. megveszi a vállalat 90 százalékát a magyar államtól.
Egy kormányhatározat verseny nélkül az orosz Transmashholdingot jelölte ki arra, hogy megvegye a Dunakeszi Járműjavítót, az üzlet azonban elakadt. Az új cég több mint ezer egyiptomi vasúti kocsi legyártását nyerheti el egy furcsa tenderen, elbukhatja viszont MÁV-nak készülő emeletes vonatok összeszerelését. Az üzletben sok a kérdőjel, például az is, hogyan került bele a londoni nagykövet.
Az első szerelvény már kigördült a dunakeszi járműjavítóból.
Korábban még arról volt szó, vegyesvállalat lesz, most a cég megveheti a Dunakeszi Járműjavító Kft.-t és ingatlanjait.
A tizenegy, jövőre forgalomba álló emeletes vonat közül nyolcnak a kocsijait Magyarországon szerelik össze, ezek közül az első már Dunakeszin van.